5 sierpnia 2008

Wizerunek firmy na Allegro

Moim skromnym zdaniem najważniejszą rzeczą na Allegro jest dobry wizerunek firmy. Na każdym aukcjach Twoich i stronie o mnie powinna się znaleźć schludna i ładna graficzka, która będzie Twoim wizerunkiem na allegrowym światku. Oczywiście spotyka się użytkowników, którzy nie maja ani wyglądu, ani ochoty na wysiłek napisania kilku słów, a sprzedają bardzo dużo przedmiotów. Dlaczego tak się dzieje - nie mam pojęcia. Ja osobiście jak widzę że coś jest brzydkie to wychodzę i idę dalej szukając dobrej ceny i miłego podejścia psychologicznego do klienta. Także na moich wszystkich aukcjach jest schludny wygląd dobiegający sprzedawanym przedmiotom, opisu garstką - to co najważniejsze, i co najważniejsze to bardzo dobrze wykonane zdjęcia. Nie wiem co byś sprzedawał - to podstawa to są zdjęcia.
Wykonywałem nawet test - postawiłem mojej żony siostrę i wystawiłem na Allegro. Jaki rezultat - marne efekty i stracony czas na robienie zdjęć i ich obróbkę, a także jak dobrze pamiętam 200 zł na prowizję. Przykład inny - super sexi dupa modelka -> towar idzie jak woda :)
Zadbaj mój drogi czytelniku o dobry wizerunek i dobre spostrzegania Ciebie jako zaufanego sprzedawcy, któremu można powierzyć pieniądzę za wylicytowany towar.

Brak komentarzy: