1 sierpnia 2008

Czemu na bloggerze ?

Z pewnością wielu z was zastanawia się dlaczego prowadzę tego bloga na bloggerze Googlowski. Odpowiedź jest prosta... Jak na razie nie chce aby ktoś mnie rozpoznał. Nie chce aby inni wiedzieli co dokładnie sprzedaję. Nie chce się ujawniać. Jedyne osoby, które wiedzą kim jestem to klienci, którzy nie przywiązują do tego większej wagi. Ci, którzy sprytniejsi dowiedzą się kim jestem, ale czy to ma jakieś większe znaczenie - nie sądzę.
Moim głównym celem tego bloga jest dzielenie się z niektórymi informacjami, które nauczyłem się i wyczytałem na innych ciekawych spokrewnionych stronach. Pamiętajcie tylko że nauka kosztuje trochę. Ja na nią już do tej pory straciłem blisko 1000 zł. i uczę się cały czas i pewnie będę się jeszcze uczył. Ale z dnia na dzień Allegro, a dokładniej jej użytkownicy zadziwiają mnie coraz bardziej.

Brak komentarzy: