2 sierpnia 2008

Punkty w Allegro.pl

Na początku jak założyłem konto firmowe, abym mógł legalnie i sprawnie działać zastanawiałem się jak zrobić aby uzyskać coś komentarzy, aby zyskał choć minimalne zaufanie od strony kupującego. Jednak pomysł przyszedł sam. Miałem do sprzedania i mam w dalszym ciągu taką rzecz za 1 zł. Wiadomo, tanio tak więc kupowali i nie bali się ponieść ryzyka z nowym użytkownikiem (ze mną). Szybko uzbierałem minimum 10 komentarzy, dzięki którym Allegro.pl odblokowuje trochę opcji - np. możliwość wystawienia wyróżnień. Zawsze jak zaczynasz możesz również wystawić kilka przedmiotów widmo dla znajomych i wtedy wystawić sobie pozytywne komentarze - choć proszę wziąć pod uwagę ze serwis aukcyjny może zawiesić konto za takie praktyki, tak więc nie namawiał. Ostatnią opcją jest po prostu legalne kupowanie u innych potrzebnych Tobie przedmiotów w działalności tak jak koperty, naklejki, pieczątki. Mój pierwszy zakup to były pieczątki. Komentarze same się posypały jak tylko zacząłem wystawiać przedmioty na sprzedaż. Na dzisiaj mam 89 komentów :) gdzie 47 użytkowników mi jeszcze wisi z wystawieniem. Skąd takie statystyki posiadam hmmm posiadam bardzo dobre oprogramowanie do zarządzanie aukcjami Allegro - aktualnie tylko Allegro niestety, ale mam nadzieję że w przyszłości także innych platform aukcyjnych. O narzędziu napisze w późniejszych postach.
W załączniku graficznym do posta przedstawiam listę wszystkich dostępnych znaczków punktowych na Allegro. Jest 6 poziomów, a w każdym z nich 4 etapy.

Brak komentarzy: